Organigrama Asociatiei ”Luckovid”
Organigrama Asociatiei ”Luckovid”

Organigrama Asociatiei ”Luckovid”

ADUNAREA GENERALA

Atributii – stabileşte strategia şi obiectivele generale ale Asociaţiei, aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli şi bilanţul contabil ale Asociaţiei;

  • alege şi revocă membrii Consiliului Director al Asociaţiei;
  • alege şi revocă cenzorul Asociaţiei;
  • hotărăşte asupra înfiinţării de filiale ale Asociaţiei;
  • modifică statutul Asociaţiei şi actul constitutiv;
  • adoptă şi modifică Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Asociaţiei şi stabileşte schimbarea sediului în altă localitate;
  • stabileşte remunerarea membrilor Consiliului Director şi a cenzorului sau a Comisiei de cenzori;
  • stabileşte valoarea cotizaţiei anuale datorate de membrii Asociaţiei;
  • decide asupra dizolvării şi lichidării Asociaţiei şi stabileşte destinaţia bunurilor rămase după lichidare cu respectarea prevederilor legii
  • aprobă iniţierea activităţilor economice ale Asociaţiei

CONSILIUL DIRECTOR

Atributii:

  • avizează proiectele programelor Asociaţiei şi al bugetului de venituri şi cheltuieli şi le supune aprobării A.G;      
  • avizează raportul de activitate pe perioada anterioară şi executarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi le supune aprobării Adunării Generale;
  • încheie acte juridice în numele şi pe seama Asociaţiei sau împuterniceşte o persoană care să încheie astfel de acte;
  • identifică şi atrage fonduri de la organismele donatoare;
  • aprobă  organigrama şi stabileşte politica de personal a Asociaţiei;
  • elaborează regulamentul de organizare şi funcţionare al Asociaţiei şi îl supune aprobării Adunării Generale;
  • propune criteriile şi elaborează procedura de admitere a noilor membri în Asociaţie şi le supune aprobării Adunării Generale;
  • propune Adunării Generale aprobarea dobândirii sau încetării calităţii de membru în cadrul Asociaţiei;
  • concepe strategia de colaborare cu alte organizaţii interne şi internaţionale;
  • îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute în statut sau stabilite de Adunarea Generală.

PRESEDINTE

Atributii:

  • angajeaza asociatia in raporturile cu persoanele fizice sau juridice, institutii sau organe de stat
  • asigura conducerea executiva a asociatiei
    semneaza in numele asociatiei orice contract si urmareste ca atributiile sa fie indeplinite
    -autorizeaza plati pentru asociatie in numerar sau prin banca
    -poate delega o parte din atributiile sale unui alt membru al asociatiei, stabilindu-i competenta si limita
    -decide, dupa necesitati, angajarea, retribuirea si concedierea persoanelor care indeplinesc diferite activitati administrative sau de specialitate

COMISIA DE CENZORI

Atributii:

  •  urmareste si raspunde de executia financiar-contabila din cadrul asociatiei
    -verifica modul in care este administrat patrimoniul

VICEPRESEDINTE

Atributii:

  • urmărește și raspunde de departamentele:
  • RESURSE UMANE (HR)
  • RELATII PUBLICE (PR)
  • EDUCATIONAL (EDU)
  • FUNDRAISING (FR)

SECRETAR

Atributii:

  • urmărește și raspunde de departamentele:
  • CERCETARE STATISTICA (C&S)
  • RESEARCH & DEVELOPMENT
  • TEHNOLOGIA INFORMATIEI (IT & DESIGN)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *